Tiedän että tämä sivu ärsyttää monia, mutta se on hiljainen vastalause tylsän mustavalkoisille sivuille. Se on ehkä joistain kohtaa vaikeasti luettava, mutta sivu keskittyykin enemmän kuviin. Lisäksi tiedä että on olemassa ihmisiä, vaikkakin ehkä harvoja, jotka pitävät tästä tyylistä! Vaihtelu virkistää? Tervetuloa! (vilkkuva tausta poistettu 24.1.2009)

Universaali Totuus:

KANSAINVÄLINEN TERRORISMI

Avain-lause ymmärrykseen on: "...iso osa siitä mitä meille on kerrottu kansainvälisen terrorismin uhasta on fantasiaa jota on liioiteltu ja vääristelty poliitikkojen toimesta. Se on synkkä illuusio..."

Tämän päivän maailmassa puhutaan paljon kansainvälisestä terrorismista ja sodasta terroria vastaan. Tämän "sodan" nimissä on aloitettu verisiä sotia ja jatkuvasti kuulemme uusista sodista ja sota huhuista. Tiesittekö että ei ole tervettä uskoa kaikkea mitä tiedotusvälineissä sanotaan? Täytyy ymmärtää ketkä ovat tiedotusvälineiden omistajat ja kenellä tässä maailmassa on hallinnassaan rahatalous ja tärkeimmät poliittiset virat, ennen kaikkea Amerikan Yhdysvaltojen presidentin virka. Ne ovat vapaamuurareilla ja heidän ylijohto organisaatio Illuminatilla. Tämä ei ole salaliittoteoriaa, vaan todellista elämää; todisteet ovat erittäin selvät! (Tällä sivulla vain muutamia niistä)

Tiedämme mitkä ovat Illuminatin suunnitelmat (ne ovat listattuna täällä), ja heidän Herransa ilmavaltojen hallitsijan suunnitelmat:

Presidentti Bushin terrorismin vastainen sota on yksinkertaisesti sadan vuoden pituisen Illuminatin suunnitelman tulos aiheuttaa globaali kriisi jotta he voisivat luoda maailmanhallituksen.

9/11

Vaikka kansainvälistä terrorismia on ollut olemassa pitkän aikaa, se nousi uudelle tasolle Al-Qaidan, Illuminatin luoman vihollisen iskujen myötä. Tärkeimmät heidän iskunsa ovat 11.9.2001 tapahtuneet New Yorkin World Trade Centerin, Pentagonin ja lento 93:n Pennsylvaniassa tapahtuneet iskut. Heidän oletettu johtajansa Osama bin Laden on yhä karkuteillä, huolimatta $ 27 miljoonan palkkiosta. Se on vitsi; kaikilla miljoonilla dollareillaan ja kaikella satelliittiteknologiallaan mitä heillä on he eivät ole kyenneet löytämään miestä.
Koska Bushin hallinnolla oli paljon salailtavaa, hän vastusti 9/11 tutkinta-komission perustamista 441:n päivän ajan. Samanlaiset tutkimukset, kuten Pearl Harboria, JF Kennedyn murhaa ja avaruussukkulaa koskevat, aloitettiin noin viikon kuluttua. Puhumattakaan siitä että tämä Komissio, jota johti Henry Kissinger, Council of Foreing Relationsin, joka usein yhdistetään Illuminatiin mies, jätti suurimman osan kysymyksistä ilman vastausta. Se oli teatteriesitys joka vakuutti epäilyt Bushin haluttomuudesta kertoa totuus.


Täydellinen purkaminen!

Tuli ei ikinä ole aiheuttanut - ei ennen eikä jälkeen 9/11:n - että teräsrakenteinen rakennus sortuisi. Äkilliset pystysuorat, räjähtävät ja totaaliset kaksoistornien sortumiset lähes vapaan pudotuksen nopeudella voi selittää ainoastaan täydellisellä kontrolloidulla purulla.

Joitakin muita faktoja jotka osoittavat että 9/11 on huijaus


World Trade Center Rakennus 7

WTC Rakennus 7, 47 kerroksinen teräsrakenteinen pilvenpiirtäjä joka sijaitsi korttelin päässä Kaksoistorneista sortui klo 17:20, räjähtäen täsmälleen ammattimaisesti johdetun alasräjäytyksen tavalla. Se sortui äkisti, suoraan alaspäin, lähes vapaan pudotuksen nopeudella, ja putosi maahan siistiin kasaan rakenusjätettä, vahingoittamatta tuskin yhtään ympärillä olevaa rakennusta - ja nämä ovat vain joitakin 10:stä Rakennus 7:n sortumisen ominaisuudesta jotka liittyvät vain kontrolloituun purkuun. Lisäksi, kolmen rakennuksen vuokraisäntä, Larry Silverstein, sanoi vuonna 2002 PBS:lle että 9/11:sta iltapäivällä hän ehdotti NYC:n palomiesten komentajalle että he purkaisivat WTC 7:n. Mutta tämä tapahtumasarja on mahdoton, koska isojen purkujen suunnittelu ja toteutus kestää joukolta huippuammattilaisia monia viikkoja. Hämmästyttävästi, WTC 7:n sortumisesta ei ole edes mainintaa 9/11 Komission 571-sivuisessa selvityksessä. (Katso video tästä sortumisesta.)

WTC:n teräs, jos se olisi tutkittu täysin, olisi voinut paljastaa räjähteiden vaikutukset, mutta se lähetettiin nopeasti valtameren yli ja sulatettiin. Tämä oli ennenkuulumaton liittovaltion rikospaikkalakien rikkomus.

Aina kun kontakti mihin tahansa lentokoneeseen menetetään, hävittäjät nousevat rutiininomaisesti ilmaan tarkastamaan. Tämä tapahtuu tavallisesti noin 100 kertaa vuodessa helposti vähemmässä kuin 20:ssä minuutissa. Mutta 9/11:ssa melkein kaksi tuntia kului ilman väliintuloa.


Pentagonin koskematon seinä

Tämä on kaikista selvin todiste! Sinä hyvä ystävä voitko kertoa missä ovat yli 100 tonnia painavan Boeing 757-200:n jäännökset, joita ei voi nähdä missään valokuvassa?

Jos se ei ollut lentokone, kysymme mikä se sitten oli ja mitä tapahtui kadonneelle lentokoneelle?

Iskuista tiedettiin laajasti ennen syyskuun 11.

Tunnistamattomat vehkeilijät tekivät miljoonia dollareita keinottelemalla pörssissä Americanin y United Airlinesin ja muiden iskussa osallisina olleiden yritysten osakkeilla. Nämä sillä hetkellä oudoilta näyttäneet liiketoimet tehtiin juuri ennen 11. syyskuuta.

Condoleezza Rice soitti sotilasystävälleen Mayor Willie Brownille päivää ennen 11. syyskuuta kehoittaen häntä pysymään poissa ilmasta sillä viikolla. Lisäksi tiedetään että John Ashcroft ja monet muut saivat samanlaisen ilmoituksen. (Lue lisää.) Entä mitä Illuminati korttipelistä joka ennusti tapahtumat jo vuonna 1995?


Oli elossa!

On elossa!

On elossa!

Kaksi päivää iskujen jälkeen, FBI tarjosi tiedotusvälineille listan 19.:sta kamikaze terroristista. Vähintään 10 näistä "itsemurhaterroristeista" ovat yhä elossa ja hyvissä voimissa, BBC:n, The Guardianin, ja muiden lähteiden mukaan. Lisäksi joka lennon matkustajaluetteloiden mukaan kukaan tarjotuista 19 miehestä ei ollut kyseisissä lentokoneissa. Toinen tarina taas on että vähintään viisi epäillyistä kaappajista saattoi saada koulutusta USA:n sotilastukikohdissa, Newsweekin ja muiden lähteiden mukaan.


Todiste siitä että Pennsylvanian Shanksvillessä ei pudonnut lentokonetta, niinkuin he väittävät ("lento 93").

Mihin tämä kaikki johtaa?

Raamatun profeetallinen sana vahvistaa että Illuminati (pahan voimat yleisesti) menestyvät suunnitelmassaan luoda maailmaan maailmanhallitus, tämä tarkoittaa lisää kriisejä, lisää terrorismia, enemmän menetettyjä ihmishenkiä... "Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule"(Matt 24:21).
Tulet huomaamaan kuinka "terrorismin" varjolla menetämme vapautemme, meitä kontrolloidaan yhä enemmän ja pian olemme tilanteessa jossa pimeyden voimat "saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku." (Ilm 13:16-17)

Mitä he eivät ota huomioon on että...

Jeesus Kristus palaa

Otatko sinä sen huomioon? Oletko valmistautunut Jeesuksen tuloon?
Miten siihen valmistaudutaan?Sinun on tunnustettava että:

Tarvitsen Pelastajaa.

Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla. (Room 3:23)
"...vaan teidän pahat tekonne erottavat teidät Jumalastanne," (Jes 59:2a)

Kristus kuoli puolestani.

Sillä myös Kristus kärsi kerran kuoleman syntien tähden, vanhurskas vääräin puolesta, johdattaaksensa meidät Jumalan tykö; (1 Piet 3:18)

Minun tarvitsee tehdä parannus synneistäni.

Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon. (Sananlaskut 28:13)
Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois. (Apt 3:19a)

Minun tarvitsee ottaa Jeesus uskossa vastaan.

Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä. (Joh 1:12)

Voin olla varma pelastuksestani.

Jolla Poika on, sillä on elämä. (1 Joh 5:12a)
Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään. (Joh 5:24)

Sitten voit rukoilla esimerkiksi näin:

"Rakas taivaallinen Isä, tulen eteesi Jeesuksen Kristuksen nimessä. Tuon eteesi kaikki syntini, kaikki taakkani ja kaiken sen, mikä minua sitoo ja vangitsee. Isä, pese minut Jeesuksen kalliissa veressä jonka hän vuodatti Golgatalla minun syntieni tähden. Katkaise synnin ja Saatanan kahleet minun ja omaisteni elämässä. Pane minuun kalliin veresi merkki. Haluan antaa sinulle henkeni, sieluni ja ruumiini ja olla sinun omasi niin kauan kuin elän täällä maanpäällä ja sitten taivaassa. Turvaudun uskossa yksin Sinuun, Herra Jeesus Kristus, Sillä sinä olet elävän Jumalan Poika. Ole Herrani ja Vapahtajani tästä hetkestä iankaikkisesti. Uskon koko sydämestäni sen, mitä nyt suullani tunnustan näin sanoen: Sinä olet minun Vapahtajani, Herrani ja Jumalani. Olen nyt uudestisyntynyt -Jumalan lapsi. Uskon sen ja otan vastaan Jeesuksen nimessä AAMEN."
(Huom! Mikään rukous ei sinua pelasta vaan uskosi!)

Oletko valmis kuolemaan nyt, esim. "terrori-iskussa"? TÄMÄ PAIKKA ei ole niin mukava!

J.K. Lisää hyvää tietoa 11/9 iskuista esim täällä

Vieraskirja
ETUSIVU


2.4.2006 (paranneltu 21.3.09)